Ajankohtaista

Täältä löydät ajankohtaiset seura-uutiset. Myös seuran somekanavilta löytyy reaaliaikaisinta päivitystä joukkueiden peleistä ja seuran toiminnasta!

FCS Jalkapalloleiri Heinäkuussa 22.-26.7.2024 Kusiaismäessä. Ennakkoilmoittautumaan pääset alla olevasta painikkeesta!

• FCS järjestää jalkapalloleirin yhteistyössä Jari Kinnusen kanssa, joka pelaajaurallaan edusti Suomea 25:ssa maajoukkue ottelussa.  Kinnunen pelasi uransa aikana 268 pääsarjaottelua ja Suomen mestaruuksia sekä hopeaa hänellä on molempia 2 kpl. Hänellä on oma jalkapallokoulu Espanjassa ja nyt hän tulee valmentamaan FCS:n pelaajia viikolla 30, eli ma-to 22.7.-25.7.

Leirin päätöspäivänä 26.7.2024 pe pidetään junnujen miniturnaus klo.10.00-14.00

Kaikki mukaan!!! Varsinkin aikuisten edustusjoukkueet ja kaikki valmentajat ovat esimerkillisen tervetulleita osoittamaan seuran nuorille urheilullista otetta ja innostusta! Kun omalla paikkakunnalla pääsee näin vaivattomasti oppimaan uutta, on suorastaan edustuksellinen velvollisuus se käyttää. Toki tämä on myös puhtaasti urheilullinen teko itselle, syvä nautinto ja kiitollinen motivaation sytyke. Pelkkää voittoo. Joka ryhmään mahtuu vielä muutama. Jos ryhmä on täysi, se näkyy ilmoittautumislomakkeella. Tervetuloa!

Kesän oheisharjoittelulla lisää staminaa, passionia, räjähtävyyttä, kimmoisuutta, nopeutta ja voimaa.

Harrastefutis

Kaikille avoin, maksuton harrastefutis alkaa 8.6. Tekonurmella. Ota vaikka oheisharjoitteluksi! Miehet, naiset, tytöt, pojat, KAIKKI: TERVETULOA!

FCS mukana palloliiton Fair Play-vastaava-kampanjassa.

Liivit saa tekonurmen kopilta viikolla 23.

FC Saarijärvi on mukana Palloliiton lanseeramassa Fair Play-vastaavien toiminnassa!! Haluamme olla turvaamassa myönteistä ilmapiiriä sekä työrauhaa urheilijoille ja tuomareille lasten ja nuorten ottuluissa! https://www.palloliitto.fi/ajankohtaista/asiaton-huutelu-kuriin-fair-play--vastaavat-turvaamaan-ilmapiiria-lasten-ja-nuort

Asiaton huutelu kuriin - Fair Play -vastaavat turvaamaan ilmapiiriä lasten ja nuorten sarjoissa kaudella 2024

Palloliiton alaisiin, alle 15-vuotiaiden lasten ja nuorten sarjoihin tuodaan Fair Play -vastaavat.

Fair Play -vastaavat huolehtivat jatkossa turvallisen ja myönteisen ottelutapahtuman edistämisestä ja puuttuvat matalalla kynnyksellä kentillä ilmaantuvaan epäasialliseen käytökseen. Tehtävänä on siis tukea turvallisen ja positiivisen ilmapiirin toteutumista pelitapahtumissa.

Erotuomareita on ohjattu puuttumaan ankarammin esimerkiksi protestointiin ja kaikenlaiseen epäurheilijamaiseen käytökseen. Odotamme niin pelaajilta, taustahenkilöiltä kuin erotuomareilta molemminpuolista kunnioitusta.

Tahdomme huonosti käyttäytyvät henkilöt pois lasten ja nuorten kentiltä, sillä nuorille pelaajille ja aloittaville erotuomareille tulee taata työrauha.

Kiinnostuitko Fair Play-vastaavan tehtävästä?

Tule tekemään seuratyötä myönteisen ilmapiirin ja positiivisen kannustamisen kautta.  Klikkaa alla olevasta painikkeesta auki Palloliiton  INFO FAIR PLAY vastaaville ja ilmoittaudu tehtävään seurakummille.  Voit myös kysyä lisää asiasta seurakummilta.

Joukkueiden valmentajat ja jojot, huolehtikaa, että joukkueenne tietävät Fair Play-vastaavien tehtävän sisällöstä oman roolinsa kautta, eli meillä ei hyväksytä epäurheilijamaista käytöstä, vaan osoitamme hyvää käytöstä sekä urheilijana, että seuratoimijana pelikentillä.

FCS Jalkapallokoulu

Jalkapallokoulu 2024 Starttaa kesäkuun alussa  6.6.

•  Tekonurmella kirmataan taas torstaisin klo.16.30-17.30. Ohjaajina jalkapallossa toimivat FCS:n nuoret: Santtu, Siiri, Petja, Roope ja Atte.
    Ilmoita lapsesi jalkapallokouluun tällä lomakkeella:

Jalkapallokoulun ohjaajien koulutus 9.5. ja 16.5.

Jalkapallopäivä.fi

FCS juhlii jalkapallopäivää sekä T12, että P13 joukkuiden johdolla. Isovsnhemmat ja vanhemmat kutsutaan katsomaan treenejä klo.16.30 ja klo.18.00 alkaen. Joukkueet vetävät sporttista toimintaa alkulämmittelyksi kaikille ja P13 joukkueen mukana kannattaa treenata läpi koko treenit, jolloin pääsee myös pelaamaan aikuiset vastaan lapset -harkkapelin. T12 joukkueella on vielä 19.6. JATKOT , eli silloin T12 pelaa vanhempia vastaan harkkapelin!!

FCS Kausiennakko. Klikkaamalla kuvan alta painiketta  pääset lukemaan Kausiennakon ja pelaajakortit

Klikkaa kuvaa, pääset lukemaan kausiennakon ja pelaajaesittelyt!
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Katso Kausiennakko Youtube-videona. (Hyväksy evästeet, niin näet videon) Klikkaa ruudusta oikean alakulman YouTube-tekstiä, niin pääset katsomaan Kausiennakon isona, luettavana versiona YouTubessa.

Joukkue- ja pelaajakuvauksen aikataulu:

Joukkue- ja pelaajakuvaus